Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Išregistruok nenaudojamą automobilį!

Neeksploatuojamos transporto priemonės ne tik trukdo eismui, bet dažnai žaloja ir aplinką, todėl svarbu pasirūpinti, kad jos būtų išgabentos perdirbti ir išregistruotos.

Valstybės įmonė „Regitra“ siekia, kad išregistravimo paslaugomis gyventojai galėtų pasinaudoti greitai ir patogiai. Šios paslaugos teikiamos visuose įmonės padaliniuose, daugelis jų klientus aptarnauja ir šeštadieniais. Baigtų eksploatuoti ir išregistruojamų transporto priemonių į valstybės įmonę „Regitra“ pristatyti nereikia. Jas išregistruojant pateikiamas transporto priemonės registracijos liudijimas (jei jis neprarastas), asmens dokumentas ir transporto priemonės valstybinio numerio ženklai (jei jie neprarasti). Transporto priemonė taip pat gali būti išregistruota, jei liudijimas ir ženklai prarasti. Atkreipiame dėmesį, kad prieš išregistruojant po 2004 m. gegužės 1 d. baigtą eksploatuoti lengvąjį automobilį (M1 klasės) arba lengvąjį krovininį automobilį (N1 klasės), jį būtina atiduoti transporto priemonių surinkimo ir apdorojimo įmonei. Išregistruojant valstybės įmonei „Regitra“ pateikiamas šios įmonės išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas (išregistruojant iki 2004 m. gegužės 1 d. baigtą eksploatuoti transporto priemonę, jos sunaikinimo pažymėjimo pateikti nebūtina).

Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme nustatyta, kad transporto priemonių savininkai ar valdytojai rūpinasi ir atsako už jiems nuosavybės ar kita teise priklausančią transporto priemonę. Administracinių teisės pažeidimų kodekso 133¹ straipsnyje numatyta atsakomybė už transporto priemonės savininko (valdytojo) pareigų, nustatytų Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, neatlikimą. Savininkai turėtų susirūpinti ir išregistruoti ne tik eksploatuoti netinkamas, bet ir tas transporto priemones, kurias yra pardavę Lietuvos ar užsienio šalių gyventojams, tačiau jų iki šiol neišregistravo nustatyta tvarka.

"Transporto pasaulis"
Gegužė Nr. 4-5 (100-101)

Aktualijos

... o vežimas – nė iš vietos

Vežėjų verslo potencialas ir verslo aplinka ekonominiu sunkmečiu

Dilerių naujienos

"AdBlue" pagaminta Lietuvoje

Distribucija

TGL - iš arti

Eismas

Modernios technologijos keičia situaciją keliuose

Idėjos

Degalai automobiliui - iš keptuvės!

Parodos

Kad ir per plauką, bet įvyko

„TransRussia 2009“: naujų galimybių ir klientų paieškos forumas

Priekabų ūkis

Krizė ne krizė, o šaldyti reikia...

Stambiu planu

DFM: aš taip pat sunkvežimis

Užsienyje

Prancūzijos keleivių vežėjų krizė negąsdina

Lietuvoje ir pasaulyje

Ekologiški distribuciniai sunkvežimiai

FIAT „Ducato“ ratus suka gamtinės dujos

Išregistruok nenaudojamą automobilį!

Reikės ir neeilinės techninės apžiūros

Tarptautiniam krovinių ir keleivių vežimui – nauja tvarka

„Peugeot Partner“ su dviguba kabina

Transporto politika

40 ar 60? Ne, 90 !!!

Keleivinis transportas

Svarbiausia – nestovėti vietoje

Technika

Įkroviklis vienas - darbo režimai keturi

Teisė

Draudimo klausimai teismų praktikoje

Muziejus

Ilga „Barkas“ kelionė