Redakcija Reklama Prenumerata Leidiniai Archyvas
Leidiniai: Metai:

Naujienos

Tarėsi didžiųjų keleivinio transporto įmonių vadovai

Gruodžio 14-аjа asociacijos

„Linava“ salėje tradiciškai rinkosi didžiųjų šalies autobusų bei

troleibusų parkų vadovai.

Susitikimas vyko jau devintаjį kartа.

„Mintis metų pabaigoje rengti susitikimus iš pradžių kilo Eksploatacijos skyriaus vadovams. Vėliau susitinkančiųjų ratas vis plėtėsi, ir šiuo metu aptarti metų rezultatų susirenka ir bendrovių generaliniai, ir komercijos direktoriai“, – kalbėjo idėjos sumanytojas, UAB „Busturas“ vadovas Vilius Laužikas.

Kaip ir kasmet, bendrovių vadovai pasakojo apie praėjusiųjų metų laimėjimus bei problemas, aptarė ateinančiųjų tendencijas. Visi kalbėjusieji pabrėžė, kad 2006-ieji buvo neblogi, nors problemų, kaip ir kasmet, netrūko. Dauguma jų – bendros visoms keleivinio transporto įmonėms: vairuotojų trūkumas, sudėtingi santykiai su savivaldybėmis, keleivių mažėjimas, senstantis transporto priemonių parkas.

Kone visų keleivių vežėjų dėmesį šiuo metu prikaustė didžiulio atgarsio visuomenėje sulaukęs Panevėžio autobusų stoties pardavimas. Panevėžiečių idėja buvo puiki: paskelbti konkursа išaiškinti investuotojui, kuris mainais už stočiai priklausančiа žemę miesto centre įrengtų naujа autobusų stotį bei remonto patalpas. Deja, čia susikirto verslininkų interesai, ir stoties iškeldinimas pasuko netikėta linkme. Vienintelis dokumentus konkursui pateikęs Panevėžio statybos tresto bei Baltijos investicijų grupės įmonių konsorciumas kreipėsi į teismа prašydamas sustabdyti konkursа ir iš komisijos pirmininko pareigų pašalinti Panevėžio autobusų parko vadovа Rimantа Petukauskа. „Konsorciumo pasiūlyta investicijų suma bei sаlygos buvo tiesiog absurdiškos. Norėta palikti mus be nieko: veikiausiai į naujos stoties statybа investuoti lėšų net neketinta, siekta tik pasisavinti mums priklausančiа žemę miesto centre. Po to bendrovė, matyt, būtų restruktūrizuota, parduota ar pan. Tiek man, tiek kitiems komisijos nariams stoties iškeldinimas jau kainavo daug nervų ir sveikatos. Laimė, šiuo metu, įsikišus žiniasklaidai, viskas lyg ir krypsta į gerа pusę. Tikimės, kad problema išsispręs mūsų naudai ir 2008-aisiais, švęsdami bendrovės 50-metį, kolegas jau galėsime pakviesti į naujai įrengtas patalpas bei autobusų stotį“, – kalbėjo bendrovės generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.

Apie savo metus bei problemas, apie ateinančių metų gaires pasakojo ir kitų didžiųjų keleivinio transporto įmonių: UAB „Kautra“, TOKS, „Kauno autobusai“, „Vilniaus troleibusai“, „Kauno troleibusai“, Sį „Susisiekimo paslaugos“, Klaipėdos autobusų parko, UAB „Busturas“, „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovai. Nuveiktus darbus apžvelgė Valstybinės kelių transporto inspekcijos Keleivinio transporto skyriaus vedėjas Rolandas Mazaliauskas, Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Petras Mikalonis, asociacijos „Linava“ Keleivinio transporto skyriaus vadovas Eugenijus Stolovickis.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

Kelių mokesčio sistema čekijoje

čekijos vežėjų asociacija CESMAD Bohemia papildomai informavo apie kelių mokesčio sistemа, įsigaliosiančiа nuo 2007 m. sausio 1 d. Su šia informacija kviečiame detaliau susipažinti interneto svetainėje www.linava.lt , nuorodoje Informacija vežėjams / Transporto žinynas / čekija / Krovininis transportas/ Rinkliavos/kelių naudotojo mokestis arba Informacija vežėjams / Transporto žinynas / čekija / Keleivinis transportas / Rinkliavos/kelių naudotojo mokestis.

Krovininių transporto priemonių eismas per Kalvarijų terminalo aikštelę

Valstybės sienos apsaugos tarnyba informavo, kad siekiant sumažinti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai dangos apkrovimа, susidarius 1 km transporto priemonių eilei, eismas šviesoforais, kelio ženklais nukreipiamas per Kalvarijų terminalo aikštelę (be eilės vyksta transporto priemonės, gabenančios greitai gendančius arba pavojingus krovinius).

Per valstybės sienа vykstančios krovininės transporto priemonės aikštelėje rikiuojamos į septynias eiles (po 21 automobilį), prireikus daromos ir papildomos eilės. įvažiavimas į aikštelę – nemokamas.

Privalomi Rusijos Federacijos gavėjų rekvizitai

Informuojame, kad siekiant išvengti prastovų Rusijos Federacijos pasienio postuose gabenant prekes Rusijos Federacijos gavėjams prekių lydimuosiuose dokumentuose papildomai privaloma nurodyti RF gavėjo identifikacinį mokesčių mokėtojo numerį.

Kelio E6 atkarpos remontas Norvegijoje

Norvegijos vežėjų asociacija NLF informavo, kad švedijoje nuošliauža stipriai sugadino kelio E6 atkarpа, esančiа tarp Uddevalla ir Munkedal. šis kelias yra pagrindinis kelias, jungiantis Europа ir Norvegijа, todėl vykstantiems iš pietų pusės į Norvegijа veikiausiai teks ilgam sustoti. Tikimasi, kad kelias bus uždarytas mažiausiai mėnesį.

Alternatyvūs keliai:

• transporto priemonės, vykstančios Oslo kryptimi, kreipiamos ties Lerbomotet per Uddevalla. Nuo Uddevalla per Backefors (kelias 172) link Ed (kelias 166) ir nuo Ed iki Skee (kelias 164);

• transporto priemonės, vykstančios į Gothenburg, kreipiamos per Skee. Nuo Skee per Ed (kelias 164) iki Backefors (kelias 166) ir nuo Backefors (kelias 172) iki kelio E6 ties Lermotet;

• transporto priemonės, vykstančios į Mundekal šiaurę, kreipiamos ties Lerbomotet per Uddevalla ir tuomet keliu Nr. 172 iki Mundekal;

• transporto priemonės, vykstančios į Hunnebostrand, Rabbalshede, Tanumshede, privalo važiuoti ties Torp keliu 161 (Lysekil kryptimi) ir tuomet Glabotg link keliu 162;

• transporto priemonės, vykstančios į Uddevalla ir Lysekil, privalo važiuoti keliu 162 (ties Glaborg) Lysekil link ir tuomet keliu 161 Torp link.

Informacijos ir IT skyrius

"Vežėjų žinios"
Sausis Nr. 1 (133)

"Linava" informuoja

Naujienos

Rinkos naujienos

Naujienos

Veteranai

Naujienos

Vž informacija

Naujienos

VKTI informuoja

Naujienos

Teisė

2006 m. teisės aktų apžvalga